5 handige marketingtools

5 handige marketingtools

Op het gebied van marketing bestaan er veel verschillende handige tools. De ene relevanter dan de andere. Graag laat ik je vandaag kennismaken met 5 tools die ik handig vind en vaak gebruik. Natuurlijk zijn er tientallen verschillende tools op de markt maar ik zal...

Aan de slag met conversie optimalisatie

Aan de slag met conversie optimalisatie

Conversie is een typische sales- & marketingterm. Het betekent niet meer dan het moment waarop een websitebezoeker een “aankoop” doet. Een aankoop (harde conversie) kan in deze zin ook ieder andere commercieel interessante actie betekenen, zoals het downloaden van...

Hoe optimaliseer ik mijn afbeeldingen voor een zoekmachine?

Hoe optimaliseer ik mijn afbeeldingen voor een zoekmachine?

In de afgelopen weken heb ik al verschillende tips gegeven om je website te optimaliseren voor zoekmachines (SEO), je content strategie te verbeteren en ik heb je verteld over het kijkgedrag van je websitebezoeker. Bruikbare tips waar je meteen mee aan de slag kunt....

Het kijkgedrag van je websitebezoeker

Het kijkgedrag van je websitebezoeker

In deze blog vertel ik graag iets over het kijkgedrag van je websitebezoeker. Dit omdat ik het zie als een van de basisbeginselen van het overbrengen van content. Hoe belangrijk de theorie en achterliggende gedachte ook is, vaak heb ik het idee dat er bij deze theorie...

Wanneer ben je een goede verkoper?

Wanneer ben je een goede verkoper?

Het DNA van een salespersoon heeft een aantal kenmerken. Op basis van hetgeen wij weten van onze opdrachtgevers en hetgeen we zien bij de toppers die we mogen begeleiden, hebben we een profiel opgesteld, waaraan je als succesvolle verkoper aan moet voldoen. Tenminste...

Investeren in zoekmachine optimalisatie.

Investeren in zoekmachine optimalisatie.

Zoekmachine optimalisatie ofwel Search Engine Optimization (SEO), is het optimaliseren van je content voor de vindbaarheid op zoekmachines. Meestal komt dit neer op het geschikt maken van je website content voor zoekmachines maar ook het doorvoeren van technische...

7 tips om dagelijks je focus te houden als accountmanager

7 tips om dagelijks je focus te houden als accountmanager

Zeker tijdens deze zomerse dagen waarin veel mensen toch last hebben van de hitte merk je misschien soms dat je wat minder focus hebt. Maar soms heb je wellicht ook dagen waarin je op het einde van de dag jezelf afvraagt: wat heb ik in godsnaam uitgevoerd? Herken je...

Hoe verbeter ik mijn content strategie?

Hoe verbeter ik mijn content strategie?

Tegenwoordig worden we overladen met informatie, zowel online als offline. Daarom is het belangrijk om in te zetten op kwaliteit en niet op kwantiteit. Kwalitatieve content wordt gedeeld, dit zorgt voor een groter bereik. Ook op zoekmachines en social media platvormen...

Tekst met Sign Up (inschrijven)

Vind onze geheime en verborgen webpagina

en krijg toegang tot exclusieve informatie

Te lastig? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief en krijg toegang tot onze exclusieve informatie.

 

U heeft zich succesvol ingeschreven! Bedankt voor uw aanmelding.