Black Friday B2B Tips

Black Friday B2B Tips

In onze blog van vorige week gaf ik je tips over het inspelen op Black Friday en het genereren van meer verkopen. Maar ook voor B2B sales liggen er kansen. Dit is wat jij als B2B ondernemer kunt leren van Black Friday Begin de hype vroeg. Black Friday promoties...

Lees meer

Inspelen op Black Friday

Het is weer bijna 29 november, dat betekent BLACK FRIDAY! Een “feestdag” die ook in Nederland steeds populairder wordt. Black friday is in Amerika de dag na Thanksgiving, de vrijdag waarop de meeste werknemers vrij zijn. Dit is het startschot voor het seizoen van...

Lees meer
Hoe optimaliseer ik mijn leadgeneratie?

Hoe optimaliseer ik mijn leadgeneratie?

De blog van deze week is een vervolg op de blog: “Leadgeneratie, waar moet ik beginnen” die ik enkele weken geleden schreef. Daarin gaf ik al enkele tips met betrekking tot leadgeneratie. Deze week zal ik proberen je meer overzicht en daardoor meer verdieping te geven...

Lees meer
5 handige marketingtools

5 handige marketingtools

Op het gebied van marketing bestaan er veel verschillende handige tools. De ene relevanter dan de andere. Graag laat ik je vandaag kennismaken met 5 tools die ik handig vind en vaak gebruik. Natuurlijk zijn er tientallen verschillende tools op de markt maar ik zal...

Lees meer
Aan de slag met conversie optimalisatie

Aan de slag met conversie optimalisatie

Conversie is een typische sales- & marketingterm. Het betekent niet meer dan het moment waarop een websitebezoeker een “aankoop” doet. Een aankoop (harde conversie) kan in deze zin ook ieder andere commercieel interessante actie betekenen, zoals het downloaden van...

Lees meer
Het kijkgedrag van je websitebezoeker

Het kijkgedrag van je websitebezoeker

In deze blog vertel ik graag iets over het kijkgedrag van je websitebezoeker. Dit omdat ik het zie als een van de basisbeginselen van het overbrengen van content. Hoe belangrijk de theorie en achterliggende gedachte ook is, vaak heb ik het idee dat er bij deze theorie...

Lees meer
Wanneer ben je een goede verkoper?

Wanneer ben je een goede verkoper?

Het DNA van een salespersoon heeft een aantal kenmerken. Op basis van hetgeen wij weten van onze opdrachtgevers en hetgeen we zien bij de toppers die we mogen begeleiden, hebben we een profiel opgesteld, waaraan je als succesvolle verkoper aan moet voldoen. Tenminste...

Lees meer
Investeren in zoekmachine optimalisatie.

Investeren in zoekmachine optimalisatie.

Zoekmachine optimalisatie ofwel Search Engine Optimization (SEO), is het optimaliseren van je content voor de vindbaarheid op zoekmachines. Meestal komt dit neer op het geschikt maken van je website content voor zoekmachines maar ook het doorvoeren van technische...

Lees meer