Nedlin

Bij Nedlin draait alles om de was

De drive en de ambitie om het iedere dag beter te doen. Iedere dag beter, gewoon omdat het kan en bovenal omdat ze bij Nedlin vinden dat het moet. Beter voor de klanten, de medewerkers en de omgeving.

Het lijkt allemaal best simpel dat wassen. En toch is het een complexe logistieke operatie. Althans bij de klanten waar Nedlin het liefst voor werkt. Vooruitstrevende organisaties die geen concessies doen aan de kwaliteit die ze leveren, net zoals Nedlin.

Het in 1952 opgerichte familiebedrijf heeft vestigingen in Hoensbroek en Elsloo, vanwaar zij met 420 medewerkers niet minder dan 650.000 kg wasgoed per week verwerken voor de Hospitality-, Healthcare- en Industriële branche.

Met diverse ISO certificeringen leggen ze de lat hoog en is hun credo:

Nedlin. A new day, new opportunities.

De voordelen van samenwerken met SpiceUpBiz: flexibel, informeel en veel potentieel

De flexibiliteit van SpiceUpBiz is erg fijn. In het geval van Nedlin is het niet relevant voor de Personal Sales Assistant om aanwezig te zijn op kantoor. Er hoeft dan ook geen rekening gehouden te worden met een werkplek, telefoon, computer etc. Dit verzorgt de Personal Sales Assistant allemaal zelf en er wordt volledige zelfstandig gewerkt.

Deze werkwijze vergt weinig aansturing, maar geeft wel alle ruimte voor overleg, input vanuit Nedlin en advies vanuit SpiceUpBiz. De kwaliteit van de gesprekken die gevoerd worden is duidelijk een kwestie van ervaring.

Werken met Spice is simpelweg is prettig en informeel.

De relevantie van marktinformatie voor Nedlin

Als personal Sales Assistant van SpiceUpBiz heeft het maken van afspraken niet de 1e prioriteit. Het is veel belangrijker informatie te vergaren over de leads.

Wie is de juiste contactpersoon bij een bedrijf, hoe wordt de bedrijfskleding nu verzorgd, tot wanneer lopen de contracten van concurrerende partijen, hoeveel mensen werken er bij een bedrijf?

Allemaal waardevolle informatie bij het bepalen van een omzetpotentieel en tevens goede munitie voor Nedlin bij het maken van een echt interessante afspraak. Want ze doen de analyse van de informatie zelf.

Tijd = geld

Het werk van SpiceUpBiz scheelt Bart Gort, Business Development Manager van Nedlin, veel tijd doordat een deel van het werk uit handen wordt genomen.

“Bovendien moet je doen waar je goed in bent. En de dames van Spice zijn nu eenmaal beter in het belwerk dan ik”, aldus Bart.

Indirect wordt er dus geld verdiend door de samenwerking, doordat Bart meer tijd overhoudt voor de dingen waar hij goed in is en zo de Salesfunnel beter op gang gehouden wordt. Deze zou er heel anders uitzien als er geen samenwerking was met SpiceUpBiz.

Practice makes perfect

Nedlin werkt al geruime tijd samen met SpiceUpBiz, daardoor is de afgelopen 2,5 jaar een werkwijze ontstaan die voor beide partijen vloeiend verloopt.

De investering die Nedlin doet door in zee te gaan met SpiceUpBiz, levert veel op  en wordt door Bart als zeer waardevol beoordeeld.

Wilt u leren hoe u uw on- en offline salesvaardigheden kunt verbeteren? Ingrid van Sloun, eigenaar van SpiceUpBiz, heeft haar jarenlange sales ervaring gebundeld in een boek.